HASTANE PERSONELLERİNE "İLETİŞİM VE İLETİŞİM TEKNİKLERİ" EĞİTİMİ VERİLDİ
Gebze Fatih Devlet Hastanesinde görev yapan veri giriş, tıbbi sekreter, hasta kayıt, hasta kabul, danışma ve yönlendirme personellerine hastanemiz konferans salonunda, "Eğitim Birimi Koordinatörlüğü" tarafından hasta ve hasta yakınları arasında kaliteli bir iletişim süreci oluşturmak amacıyla eğitim düzenlendi.
Eğitimde; hasta memnuniyeti, hasta hakları, hasta karşılama ve yönlendirme, iletişim becerileri, hasta ve yakınlarıyla iletişim, etkili iletişim, empati, beden dili konularında bilgilendirici bir hizmet içi eğitim verildi.
Eğitimde Psikolog Gamze İnan Kızılkan tarafından öfke kontrolü, stres yönetimi, empati, zorlu durumlarla başa çıkma, hasta psikolojisi ve davranışları, çalışanlar arası etkili iletişim ortamının sağlanması, hasta hakları ve sorumlukları, hasta mahremiyeti, hasta memnuniyeti ve hasta-hekim iletişimi konuları hakkında bilgiler verildi.
Eğitimde ayrıca Destek ve Kalite Hizmetler Müdür Yardımcısı Metin Altay, hasta ve hasta yakınlarından gelen yazılı ve sözlü bildirimler neticesinde dikkat edilmesi ve düzeltilip geliştirilmesi gereken hususlar hakkında bilgiler verdi.