GEBZE FATİH DEVLET HASTANESİ’NDE ACİL SERVİS PERSONELLERİNE EĞİTİM DÜZENLENDİ
Sağlıkta kalite standartlarını tüm hastane geneline yaymak için hastane de görevli Acil Servis personellerine 'Acil Servislerde Kriz Yönetimi ve İletişim Becerilerini Geliştirme Eğitimi' verildi.
Psikolog Mustafa Duman tarafından sağlık çalışanlarına verilen eğitimde; duygu yönetimi, stres faktörleri, zor kişilikler ile baş etme, hasta ve hasta yakınlarının düşünceleri ve davranışları, iletişimde yaşanan problemler ve sonuçları, sağlıklı iletişimin kuralları, beden dili ve uygulamaları, sağlık çalışanlarının kendi aralarındaki iletişimde yaşanan problemler ve sonuçları, iletişimin hasta memnuniyetindeki ve çalışan memnuniyetindeki önemi anlatıldı.
Verilen eğitimin amacının; hasta ve hasta yakınlarının ve kurum içim iletişim becerilerini geliştirerek sağlık çalışanlarının mesleki tatmini ve memnuniyetlerini artırarak kurumumuzda verilen hizmetin kalitesini artırmak olduğu ifade edildi.